Stilsko svetovanje ne skrbi le za modno podobo

Obleka naredi človeka, pravi stari pregovor. Pogosto pa slišimo rek tudi v drugi obliki, namreč da obleka ne naredi človeka. Pomen besed je v obeh primerih dokaj enostavno razbrati – gre za vprašanje, ali lahko na podlagi zunanje podobe človeka sklepamo kaj o njem samem. stilsko svetovanjeVprašanje je vsekakor zanimivo, a ne glede na to, ali nanj odgovorimo pritrdilno ali ne, se izkaže, da videz igra pomembno vlogo v sodobni družbi. 

Poleg tega opazimo, da ni samo družba tista, pri kateri se odraža vpliv zunanje podobe – tudi vsak posameznik sam želi izgledati lep in urejen, tudi če ga nihče ne vidi. S tem v mislih skorajda ne moremo reči, da obleka ne naredi človeka, saj prav urejen videz vliva samozavest in druge kakovosti, ki nedvomno naredijo človeka.

YouTube video

Na ta način tudi stilsko svetovanje ni le bližnjica do najnovejših modnih trendov, čeprav svetovanje seveda omogoča tudi to. Skrb za privlačno zunanjo podobo človeka namreč vpliva na posameznika kot celoto. Bolj urejene osebe bodo bolj samozavestne, posledično bolj ambiciozne in uspešne. Urejen videz pri sogovornikih zbuja zaupljivost, spoštovanje in naklonjenost ter je ključnega pomena za oblikovanje prvega vtisa. Na ta način lahko stilsko svetovanje na različnih nivojih pripomore k novim uspehom, predvsem pa k boljšemu počutju v lastni koži. Stilsko svetovanje ne skrbi le za modno podobo, temveč pripomore k boljši samopodobi in vodi v zadovoljstvo z lastnim telesom.

modna podobaTorej so rezultati še kako zaželeni, tudi če se ne strinjamo, da obleka naredi človeka. Kakovostno svetovanje pri oblikovanju svoje zunanje podobe se tako ne priporoča le tistim, ki želijo slediti sodobnim modnim smernicam, temveč tudi tistim, ki se želijo v svoji koži počutiti bolje, bolj vitalno in samozavestno. Prav to je v končni fazi glavni namen stilskega svetovanja, saj šele iz teh sprememb sledijo drugi pozitivni učinki urejenega videza. Stilska preobrazba nam resnično lahko spremeni življenje.

Iz iste kategorije: