Podjetja, ki predstavljajo svoje izdelke ali storitve na internetu, so seveda povsem odvisna od tega, kolik obiskovalcev se bo znašlo na njihovi spletni strani, zato je spletno oglaševanje zanje bistvenega pomena. Če pojasnim in primerjam način prodaje v resnični trgovini in preko spletne strani, bo bolj jasno kako spletno oglaševanje sploh v osnovi deluje, kako se ga izvaja in zakaj je pomembno.
Seznam vsebine
Natančen vpogled v spletno oglaševanje
Spletno oglaševanje ni nič drugega, kot pojavljanje v oglasih na drugih spletnih straneh ali na iskalnikih, ki med rezultati iskanja pokažejo tudi oglas, ki vodi na našo spletno stran. Čeprav se zdi, da spletno oglaševanje ni pravi pokazatelj prodaje ali obiska, pa je v resnici popolnoma merljivo.
Specialni programi namreč lahko pokažejo najprej koliko ljudi je vaš oglas videlo, koliko od teh je nanj kliknilo, potem pokažejo koliko časa so se ti ljudje zadrževali na vaši spletni strani, katere strani so obiskali ter seveda tudi ali so kaj kupili ali ne. Vidimo lahko tudi, kateri od oglasov jih je najbolj pritegnil, torej kateri ima najvišji CT (click through) in koliko od teh klikov se je na koncu preneslo v nakup, ki vam je pustil v spletni trgovini denar. Tako se lahko sproti odločate kdaj se vam zdi oglas primerno pokazati in kdaj ne, oziroma na katero ključno besedo, ki jo obiskovalci na Googlu tipkajo v iskalnik, se vam splača vložiti več denarja in v katero manj.
Zahtevnejše oglaševanje klasične trgovine
Klasična trgovina se mora običajno še pred odprtjem namestiti na primernem mestu, torej poiskati ustrezno lokacijo, ki bo dostopna in po možnosti tudi dobro obiskana. Če ste torej locirani nekje tik pred veliko veleblagovnico, ki jo dnevno obišče veliko ljudi, bodo mimo vas hodili kar mimogrede in tako tudi opravili morebiten nakup. Tudi za dostop do vas bo dobro poskrbljeno, za varovanje in druge reči. Seveda se morate še vedno oglaševati v klasičnih medijih ali pa si pomagati tudi s spletno stranjo, kar pa spet potegne za seboj spletno oglaševanje.
Očitno vam to nikoli ne uide.
Vsekakor je pri klasični trgovini veliko težje merljivo, kako je nekdo izvedel za vas in zakaj vas je obiskal. To lahko ugotovite z anketami, nagradnimi igrami, kuponi in na druge načine, lahko pa seveda svoje obiskovalce, če imate čas, tudi vprašate kje so izvedeli za vas. A na koncu je najpomembnejše to, da se stranke zadovoljne vračajo in dober glas širijo naprej.