Trgovska dejavnost se zdi marsikomu odlična ter enostavna priložnost za zaslužek. No, enostavna zagotovo ni, saj terja tudi prodaja izdelkov kar nekaj spretnosti, saj je konkurenca na trgu precej velika, zagotovo pa to ni več tako zahtevna dejavnost, kot je bila nekoč. Predvsem zato, ker nam za prodajo ni potrebno več imeti svojih ali najetih trgovskih prostorov in zaposlenih prodajalcev – zahvaljujoč spletu se lahko prodaje tako rekoč loti vsakdo. Treba je zgolj najti primerne proizvode in poskrbeti za spletno prodajalno, nato pa se potruditi pri trženju.
Da bi imeli pri prodaji na spletu uspeh, pa je v prvi vrsti potrebna izdelava spletnih trgovin, ki so izdelane v skladu z vsemi standardi, ki jih zahteva sodobna spletna prodaja. To pomeni, da je potrebno najeti mojstra, ki spletno trgovino izdela po naši meri in nam zagotovi mesečni najem samega programa za spletno prodajo, ki ga prilagodi našim potrebam in zahtevam. Izdelava spletnih trgovin namreč ni nekaj, česar bi se lahko lotil kar vsakdo, ki se vsaj malo spozna na splet.
Zakaj se kupci odločajo za nakup v spletnih trgovinah? Zato, ker je nakup enostaven, naročene artikle pa prejmemo izredno hitro, običajno že naslednji dan po naročilu. Poleg tega, da morate imeti dobro zalogo in dogovor o dostavi s kurirsko službo ali pošto, je torej potrebno poskrbeti za spletno trgovino, ki je uporabniku prijazna. To pomeni, da mora omogočati preglednost, dobro predstavitev izdelkov, da mora biti te enostavno izbirati na primer po barvi in velikosti, da jih enostavno umestimo v košarico in nadaljujemo do spletne blagajne, kjer se odločimo za ta ali oni način plačila in dostave. Izdelava spletnih trgovin tako s strani kupca zahteva precej veliko prilagodljivosti in varnosti.

Kaj pa je dobra spletna stran ali trgovina s strani prodajalca? Predvsem prodajalna, ki omogoča čim lažje sprejemanje in odpošiljanje naročenih artiklov, poleg tega pa še zmanjša količino »birokratskega« dela. To pomeni, da mora biti povezana z računovodskim programom, omogočati spremljanje stanja zaloge, avtomatično potrjevanje sprejetih naročil in še marsikaj. Prav tako je prednost, če lahko s spletno prodajo skrbimo tudi za povečevanje svoje baze elektronskih naslovov, ki jih uporabljamo za direktni marketing oziroma za obveščanje registriranih uporabnikov o novostih in akcijah preko elektronskih novičk.
Izdelava spletnih trgovin mora biti nenazadnje prilagojena tudi v tem smislu, daje prodajalno mogoče uporabljati tako preko računalnika kot preko mobilnih naprav – nenazadnje vse več ljudi za dostop do spleta uporablja pametne telefone in tablice.
V kolikor je vaša trgovina dobro izdelana, pa to seveda še ne pomeni, da boste z njo uspešni. V kolikor nimate dobrih izdelkov, po katerih je povpraševanje, teh ne znate dobro promovirati s pomočjo oglasov in socialnih omrežij, vam lahko trgovina kljub temu »stoji«.
Ne glede na to, ali načrtujete spletno trgovino za majhno podjetje oziroma za vašo popoldansko dejavnost, ali pa želite po novem tudi preko spleta ponujati velik asortiman izdelkov, ki jih imate sicer tudi že v fizični prodaji, naj se izdelava spletnih trgovin vsekakor zaupa profesionalcem, ki vam bodo svetovali, kakšna vrsta trgovine je za vas najbolj primerna, kakšne funkcije v njej potrebujete sedaj in kakšne boste morda v prihodnosti. Nič ni namreč slabše kot spletna trgovina, ki ne zadovoljuje niti vaših potreb niti zahtev kupcev in vam bo zato morda povzročila več stroškov in skrbi kot zaslužka ob prodaji.
https://www.youtube.com/watch?v=-_YZeT7u-zc
Iz iste kategorije:
- Izdelava spletnih trgovin in njeni postopki
- Nakup selfie palice in iPad Air ovitka preko spleta
- Izdelava spletnih strani Novo mesto
- Glavni gradniki Magenta za unikatno in prilagojeno trgovino
- Gostovanje spletnih strani, domene in SSL certifikati
- Po poceni kartuše za tiskalnike v spletno trgovino
- Do denarcev z reseller gostovanjem