Se ukvarjate s prodajo na spletu? Potem vam sploh ni potrebno omenjati, kako težko je v internetnem svetu ter kako močno konkurenco imate. Število spletnih strani strmo narašča in če so naši starši kupovali samo v fizičnih trgovinah, je zdaj zadeva popolnoma drugačna. Tekmujete lahko tudi z velikimi podjetji, ki na leto za oglaševanje zapravijo cele kupe denarja, česar si sami najbrž ne morete privoščiti.
Vam vaša spletna trgovina ne prinaša zadovoljivih rezultatov? Vsekakor res ni potrebno, da popolnoma obupate. V nadaljevanju vam bomo razkrili šest odličnih nasvetov, s katerimi boste učinkovito pospešili svojo spletno prodajo. Še več koristnih informacij pa najdete na spletni strani NEOVIZIJA.com.
Seznam vsebine
1. Poskrbite za odzivno spletno stran, ki bo prijazna do mobilnih naprav
Na ta način boste poskrbeli, da si bodo obiskovalci lahko vašo spletno stran ogledovali (in morda opravili nakup!) tudi na tablicah in mobilnih telefonih. A ne ustavite se le pri svoji spletni strani. Istočasno morate poskrbeti tudi za odzivne elektronske novice (prodajna e-sporočila, transakcijska e-sporočila, e-časopisi, …), ki jih pošiljate svojim zvestim »sledilcem«.
2. Uporabljajte »klepet v živo«
Če želite uspeti na spletu, potem ga enostavno morate začeti uporabljati. Tako vas bo stranka lahko povprašala o vsem, kar jo zanima, ter hitro prišla do ustreznih informacij. Seveda morate biti pri odgovorih ažurni.
3. Uporabite tudi video predstavitev izdelka ali storitve
Ugotovili so, da lahko s pravim videom povečate konverzijo za 80 %. Je potrebno dodati še kaj?
4. V spletni trgovini uporabljajte kakovostne slike
Ne zadovoljite se s slikami produktov, ki jih naredi proizvajalec. Izdelajte svoje slike, ki bodo pritegnile pozornost kupcev. Slike objavite tudi na Pinterestu, saj se boste na ta način dobro ločili od množice.
5. Pripravite zanimive in unikate opise produktov
Nikakor ne naredite napake, da bi le prevedli (in še to slabo) opis, ki ste ga dobili od proizvajalca izdelka. Zakaj? To bodo namreč storili tudi drugi in na spletu se bo pojavilo cel kup identičnih opisov, ki nikakor ne bodo pritegnili pozornosti kupcev. Zato raje napišite svoje besedilo, ki bo privlačno in prodajno usmerjeno. Delo bo z večjo vidnostjo v iskalniku nagradil tudi Google.
6. Poskrbite za odlično zahvalno stran
Ko nekdo opravi nakup, ga popeljite na zahvalno stran, saj takšna stran predstavlja odlično priložnost, da nadaljujete komunikacijo z novo pridobljeno stranko. Na razpolago imate številne možnosti – stranko lahko povabite, da deli izdelek, ki ga je kupila, s svojimi FB prijatelji, lahko jo povabite, naj se prijavi na e-novičke, da izpolni anketo in podobno.
Preberite si tudi kako poteka spletno oglaševanje oziroma remarketing in zakaj vam lahko koristi.