Sama vzpostavitev spletne strani ne zadostuje, da nas bodo kupci našli na spletu. Dnevno bi morali imeti vsaj 100 obiskovalcev na strani, da bi vsaj en izmed njih opravil nakup. Problem je, kako jih privabiti do nas. Običajni uporabnik na spletu išče informacije o predmetih ali izdelkih, ki ga zanimajo. Informacije išče tako na Googlu, kot na socialnih omrežjih. Zato je pomembno, da dodobra izkoristimo obe poti in vzpostavimo spletno oglaševanje izdelkov. Tako Google, kot Facebook in druga socialna omrežja nudijo različne oglaševalske kanale. Oglaševanje je seveda omejeno z našimi finančnimi sredstvi. Poslužujemo se lahko oglaševanja na Googlu, zakupa ključnih besed ter remarketinga. Slednji čedalje bolj pridobiva na veljavi.
Seznam vsebine
Kaj je remarketing?
Naše spletno oglaševanje sestoji iz različnih komponent, pri čemer remarketing pridobiva na veljavi. Pri tem gre za oglaševanje tistim kupcem, ki so v preteklosti že obiskali našo spletno stran. Na ta način jih zadržimo in spomnimo na nas ter našo storitev. Izvajamo ga lahko na Googlu in Facebooku. Pri tej vrsti dejavnosti gre za targetiranje uporabnikov našega spletnega mesta. Obiskovalci so se nekoč zanimali za določene izdelke, mi pa jih želimo pridobiti nazaj. Za te uporabnike že vemo, da se zanimajo za določen izdelek in jih z remarketingom lažje prepričamo v nakup. Čim zapustijo našo stran, namreč na drugih spletnih mestih vidijo naš oglas.
Kako poteka?
Remarketing spletno oglaševanje se lahko odvija na različne načine. Ponavadi uporabljamo Google AdWords kode, ki jih vstavimo na spletno mesto. Po vstavitvi se odločite kateri del spletnega mesta je za stranke zanimiv. Čim najdemo najbolj obiskan del strani, ga zastavimo kot cilj. Čim se bo stranka naslednjič pojavila na točno tem segmentu, ji bomo sledili na podlagi piškotkov sledili z oglasi. V naslednjem koraku moramo ustvariti zanimive oglase s privlačno vsebino. Oglasi morajo biti specificirani in dovolj natančni, da bodo privabili stranke nazaj na stran in na nakup.