Vas že dolgo spremlja občutek, da bi bilo dobro poiskati drugega, boljšega registrarja? Ali s prenosom domene že kar nekaj časa oklevate? Če ste s trenutnim ponudnikom domen nezadovoljni, je vsekakor daleč najbolje, da čim hitreje poiščete novega. S tem se boste znebili negativne misli, ki vas, ko se spomnite nanjo, spravlja v slabo voljo, najbrž pa boste tudi nekoliko privarčevali. Sploh če je govora o večjem številu domen.
Kateri so glavni razlogi za prenos domene?
1. Razlog za prenos največkrat tiči v nižji ceni podaljšanja domene. Čeprav ni vse v ceni, pa gre vsekakor za bistven faktor, ki marsikaterega nosilca domene prepriča v prenos. Dejstvo je, da so razlike v cenah med registrarji lahko zelo velike, pri tem pa nimamo v mislih le domačih registrarjev, temveč tudi tuje. Cena za podaljšanje domene igra še posebej pomembno vlogo, ko ima naročnik registriranih veliko domen. Če bo s podaljšanjem sleherne privarčeval 3 € na leto, registriranih pa ima 10 domen, je prenos domen zagotovo upravičen.
2. Imate domeno registrirano pri ponudniku A, spletno gostovanje pa zakupljeno pri ponudniku B? Se vam ne zdi, da bi bilo dobro imeti obe storitvi spravljeni pod eno streho? Včasih to pride prav, saj imamo nadzor nad vsemi zakupljenimi storitvami v istem uporabniškem vmesniku, kar olajša in pohitri delo. S ponudnikom se lahko tudi dogovorite, da vam za obe storitvi izda le en račun, s čimer boste zopet nekoliko skrajšali postopek plačevanja, pa tudi banki boste plačali za strošek transakcije manj.
3. V prejšnji točki smo omenili uporabniški vmesnik, ki mu pogosto pravimo naročniški center. Tudi ta je pogosto razlog za prenos domene. In to povsem upravičen. Nekatere ponudnike je povozil čas ali pa enostavno niso vložili dovolj v razvoj kakovostnega naročniškega centra. Na drugi strani pa imamo ponudnike, ki se zavedajo pomembnosti preglednosti, enostavnosti in funkcionalnosti vmesnika, kar nekateri naročniki zelo cenijo.
4. Marsikateri nosilec domene se za prenos odloči zaradi vtisa zaupanja, ki ga daje registrar domen. Tudi to je v večini primerov zadovoljiv razlog. Če ima ponudnik izdelano zelo dobro spletno stran, če se lahko pohvali s tradicijo in če ima npr. pripravljeno celo vrsto raznih vodičev, ki bi naročnikom lahko prišli prav, je to vsekakor znak, da je ponudniku mar za svoje stranke. Le zakaj bi vztrajali pri »zastarelem« ponudniku, za katerega je le vprašanje časa, kdaj bo prenehal obstajati… Raje se odločimo za prenos domene in si s tem zagotovimo, da nam vsaj naslednjih pet let ne bo potrebno razmišljati o ponovnem prenosu.
https://www.youtube.com/watch?v=DbrHbKOZ5i4