Krajša razvojna zgodovina podjetja Canon

Vrhunska kakovost tehnoloških izdelkov v podjetju Canon se razvija skozi več generacij. Znamko je sooblikovalo in dograjevalo več japonskih mojstrov, ki so svoja znanja in izkušnje prelili v inovativne produkte. Podjetje ima svoje začetke v letu 1930. Takrat je bilo to sveže podjetje, ki je že imelo neko vizijo za nadaljnjo rast. V tistem času še niso imeli dovolj finančnih sredstev za nakup optičnega stekla. Danes pa je ta svetovno priznana znamka del skoraj vsakega gospodinjstva.

So eni izmed svetovnih velikanov in predstavljajo vodilno podjetje na področju segmenta kamer, tiskalnikov in optičnih izdelkov. Kartuše pa so sočasno s tiskalniki osvojile svet. Ime podjetja v daljnem letu 1930 se je glasilo Seikikogaku Kenkysho. Če bi te japonske besede prevedli v slovenski jezik, bi se ime podjetja glasilo Precizna optična industrija. Takšno ime so mu nadeli štirje vedoželjni ustanovitelji. V današnjih razmerah bi tako podjetje dali v kategorijo start up-ov oziroma zagonskih podjetij. Ideja štirih japonskih ustanoviteljev je bila, da bi začeli izdelovati najboljše optične instrumente.

Revolucionarni preboj fotoaparatov in kamer

Štirje ustanovitelji podjetja niso imeli zadostnih finančnih sredstev za nakup potrebne tehnološke opreme. Zato so se usmerili v razvijanje fotoaparatov z objektivi. Ekipa ustanoviteljev je tako izdelala prvi prototip kamere na Japonskem. Poimenovali so ga Kwanon. Po kameri pa so spremenili tudi ime podjetja, ki se je preimenovalo v Kwanon. V kasnejših letih se je ime podjetja še dvakrat spremenilo. Po imenu Kwanon so podjetje poimenovali  Canon Camera Co Inc. V šestdesetih letih prejšnjega stoletja pa je podjetje dobilo ime, in sicer Canon Inc.

Kakovost kamere, ki jo je izdelala blagovna znamka v svojih začetkih poslovanja, ni ostala neopažena. Kakovost je odlikovala tudi posebna pozornost do detajlov. Zato je bil končni izdelek velika novost na svetovnem tržišču. Ekipa ustanoviteljev pa se ni ustavila pri izdelavi kamer. Njihovo zanimanje je bilo razpršeno tudi na ostale tehnološke izdelke. Bili so pravi tehnološki pionirji. Svetu so želeli ponuditi več. Po predstavitvi kamere in njenem uspešnem preboju na trg, so ustanovitelji začeli proizvajati različne izdelke.

Nadgradnja lastnosti objektivov pri fotoaparatih

V vsakem izdelku podjetja je bilo zaslediti mnogovrstne inovacije, napredek in vizijo. Podjetje je okoli leta 1940 izdelalo prvo posredno X Ray kamero. Kmalu zatem je podjetje trgu predstavilo revolucionaren koncept . To so bili objektivi za povečavo, le-ti pa so poželi slavo po celem svetu. Podjetje je pričelo izdelovati izjemne izdelke, kateri so pritegnili veliko pozornosti.

Najpomembnejši izdelek je bil vsekakor inovativni fotoaparat, ki so ga poimenovali s številko sedem. Ta fotoaparat je prišel na tržišče v letu 1961. Nekaj let za tem, natančneje leta 1964, pa so na trg poslali še en pomemben izdelek. To je bil tablični računalnik z imenom Canola 130. Takoj v naslednjem letu 1965 pa so trgu predstavili še en revolucionarni izdelek. Revolucionarni zato, ker je bil fotoaparat Pellix prvi fotoaparat z enim samim objektivom.  

Intenziven naboj vlaganj v inovacije in okolje

Podjetje je vseskozi verjelo v uspeh, ki ga prinašajo tehnološke inovacije. Podjetje je s pomočjo izjemno kakovostnih in inovativnih izdelkov prodrlo na svetovno tržišče. Blagovna znamka je z leti rasla, njihovo poslovanje se je širilo izven japonskih meja. Dobičkonosnost jim je omogočala, da so sredstva še naprej vlagali v tehnološki razvoj. Izdelki podjetja so sčasoma prišli v domove skorajda vseh gospodinjstev po celem svetu.

Vendar jih tudi ta množična prepoznavnost ni zaustavila. Še naprej so poglobljeno in natančno preučevali mehanizme tehnologij. Potrebno je poudariti, da je podjetje vseskozi zelo prepoznavno po svoji skrbi za okolje. Navkljub neusmiljenim uspehom in viziji, je podjetje veliko vložilo tudi v izboljšanje okoljskih dejavnikov onesnaževanja. Podjetje si prizadeva za takšno proizvodnjo izdelkov, katera ne obremenjuje okolja. Izdelalo je posebna navodila in hkrati vodi projekt za pravilno in dosledno recikliranje kartuš.

Topovska izstrelitev tiskalnikov, kartuš in videokamer  

Zaradi nenehnega vlaganja v razvoj, so svetu kot prvi ponudili revolucionaren izdelek. To je bil prvi brizgalni tiskalnik, kateremu rečemo tudi inkjet tiskalnik. Tiskalnik je spremenil način tiskanja in s tem olajšal delo ljudi po vsem svetu. Sočasno s tiskalniki je podjetje začelo proizvajati tudi kartuše. V tistem času je bilo končno ustanovljeno podjetje po imenu Canon Foundation. Blagovna znamka je v poznih devetdesetih letih začela počasi prodirati na trg digitalnih videokamer. Zagon linije SLR je spremenil odnos do profesionalne fotografije. Digitalni zrcalno refleksni fotoaparati (DSLR) so postali del digitalne opreme, katera je vsebovala izjemne posnetke z visokimi ločljivostmi.

YouTube video

Iz iste kategorije: